Naujienos

LKU kredito unijų grupė: tarp tradicijų ir modernių technologijų (vaizdo įrašas)

Prieš tris dešimtmečius kredito unijų veikla rėmėsi popieriniais dokumentais, gyvu bendravimu ir tvirtu tarpusavio pasitikėjimu. Ilgą laiką mokėjimo kortelės, mobilioji programėlė ar narystė internetu atrodė kaip tolima ateitis.

Šiandien LKU kredito unijų grupė – moderni ir šiuolaikiška finansų bendruomenė, tačiau išsaugojusi savo šaknims būdingą artumą žmonėms. Nariai gali pasirinkti jiems patogiausią būdą naudotis paslaugomis: tiek internetu, tiek atvykę į vieną iš daugiau nei 100 aptarnavimo vietų visoje Lietuvoje. Gyvas bendravimas ir galimybė gauti pagalbą akis į akį išlieka svarbi grupės tapatybės dalis.

„Skaitmenizacija yra dalykas, kuris neaplenkė nei vieno ekonominio sektoriaus. Absoliučiai daugumą mūsų paslaugų galima pasiekti internetu, tačiau tai yra tik vienas iš kanalų, nes kredito unijos vis tiek išlaiko gyvo aptarnavimo galimybę, kad žmonės galėtų pasirinkti pagal savo poreikius“, – sako LKU grupę vienijančios Lietuvos centrinės kredito unijos (LCKU) administracijos vadovas ir valdybos pirmininkas Mindaugas Vijūnas.

Technologijų vystymas ne tik atvėrė naujų galimybių, bet ir praplėtė paslaugų spektrą. Pastaraisiais metais atsirado LKU ženklu pažymėti bankomatų tinklai, mobili programėlė, nuotolinė narystė, naujos taupymo galimybės ir draudimo paslaugos.

„Kredito unijų filosofija yra turėti ne kuo daugiau paslaugų, o tiek, kiek reikia mūsų nariams. Labai džiaugiuosi, kad mūsų stebimas skaitmenos indeksas rodo, kad nariai šiais sprendimais aktyviai naudojasi“, – pasakoja LCKU Verslo vystymo departamento direktorė Jovita Platenkovienė.

Plačiau apie LKU kredito unijų grupės skaitmeninę kelionę – vaizdo įraše žemiau.

Atgal