Grigiškių kredito unija

Atsidarykite sąskaitą:

Atsidarykite sąskaitą artimiausioje unijoje:

Pasirinkite savo uniją:

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE INTERNETINĘ BANKININKYSTĘ

Kaip tapti kredito unijos internetinės bankininkystės naudotoju?

  1. Atvykite į artimiausią kredito uniją ir sudarykite Elektroninių paslaugų teikimo sutartį. Su savimi turėkite asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus.
  2. Jums bus suteiktas naudotojo kodas bei pirminis slaptažodis kuriais naudodamiesi jungsitės prie sistemos.
  3. Jūsų pageidavimu bus išduota nemokama slaptažodžių kortelė, kuri jums leis prisijungti prie internetinės sistemos. Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodžių kortele galėsite tvirtinti riboto dydžio operacijas. Didesniems mokėjimams atlikti reikalinga įsigyti mobilųjį elektroninį parašą.
  4. Kredito unijos darbuotojai paaiškins, kaip naudotis paslaugomis internetu.

Kaip galiu prisijungti prie LKU internetinės bankininkystės?

Prie LKU internetinės bankininkystės sistemos galite prisijungti šias būdais:

  1. Interneto naršyklės adresų eilutėje įveskite https://www.i-unija.lt;
  2. Užsukite į Lietuvos kredito unijų tinklalapyje lku.lt esančią skiltį LKU internetinė bankininkystė.

Jungiantis prie LKU internetinės bankininkystės sistemos Jums reikės:

  • Naudotojo kodo sistemoje (nurodytas sutartyje);
  • Pirminio slaptažodžio (nurodytas sutartyje);
  • Slaptažodžių kortelės arba mobilaus elektroninio parašo;
  • Visa tai turėdami galite prisijungti prie LKU internetinės bankininkystės sistemos „i-Unija“.

PRISIJUNGIMO BŪDAI

Kaip prisijungti prie internetinės bankininkystės?

Kiekvieną kartą prisijungdami prie LKU internetinės bankininkystės sistemos įrašykite savo naudotojo kodą (nurodytą sutartyje) bei nuolatinį slaptažodį. Įvedus šiuos duomenis kitame lange reikės pasirinkti kuria priemone norėsite jungtis: slaptažodžių kortele ar mobiliuoju elektroniniu parašu.

Pasirinkus prisijungti slaptažodžių kortele, jums reikės įvesti atsitiktinai programos parinktą slaptažodį iš plastikinės slaptažodžių kortelės. Jeigu nepasikeitėte pirminio slaptažodžio į nuolatinį pirmojo prisijungimo metu, prie sistemos prisijungti negalėsite.

Pasirinkus prisijungti mobiliuoju elektroniniu parašu Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.

Kaip galiu pakeisti slaptažodį?

Pirmą kartą jungdamiesi prie internetinės bankininkystės ir suvedę teisingą naudotojo kodą, pirminį slaptažodį bei nurodytą slaptažodį iš slaptažodžių kortelės, atsidarys langas, kuriame bus prašoma pakeisti pirminį slaptažodį. Įveskite pirminį slaptažodį, naują slaptažodį, dar kartą pakartokite naują slaptažodį ir patvirtinkite savo pasirinkimą. Naująjį (nuolatinį) slaptažodį turi sudaryti ne mažiau kaip 6 simboliai.

Ką daryti pamiršus pasikeistą nuolatinį slaptažodį?

Jei pamiršote nuolatinį slaptažodį, kuris reikalingas registruojantis sistemoje, atvykite į savo kredito uniją, kur darbuotojas, patikrinęs Jūsų tapatybę, atkurs pirminį slaptažodį, ir galėsite prisijungti iš naujo.

Ką daryti, jei prisijungimas blokuojamas?

3 kartus neteisingai suvedus nuolatinį slaptažodį, LKU internetinės bankininkystės sistema užblokuos jus 3 valandoms. Jei Jūs neprisimenate savo nuolatinio slaptažodžio, Jums reikia atvykti į savo kredito uniją su asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu, kur Jums bus atnaujintas prisijungimas prie sistemos.

Ką daryti, jei jungiantis prie internetinė bankininkystės teisinga nuoroda, man vis tiek pateikia atsakymą, jog toks puslapis nerastas arba neegzistuoja?

Didelė tikimybė, jog Jūsų naršyklėje išsisaugojo neteisinga internetinės bankininkystės nuoroda, todėl išvalykite savo naršyklės istoriją.

Kokiomis naršyklėmis galiu prisijungti?

Norėdami prisijungti prie internetinės bankininkystės turite naudotis naujausiomis „Internet Explorer“ „Mozilla Firefox“ arba „Google Chrome“ naršyklių versijomis.

SLAPTAŽODŽIŲ KORTELĖ IR MOBILUSIS E. PARAŠAS

Kas yra slaptažodžių kortelė?

Slaptažodžių kortelė – tai kredito unijos kartu su Elektroninių paslaugų sutartimi suteikta plastikinė kortelė, kurioje atspausdinti sunumeruoti slaptažodžiai. Kiekvienas slaptažodis turi savo eilės numerį nuo 1 iki 24. Kiekvieną kartą prisijungę prie LKU internetinės bankininkystės sistemos bei kiekvieną kartą sistemoje tvirtindami finansines operacijas turėsite suvesti vieną iš 24 slaptažodžių, nurodytų kortelėje.

Kas yra mobilusis elektroninis parašas?

Tai viena saugiausių elektroninių asmens identifikavimo priemonių, kuri leidžia prisijungti ir vykdyti operacijas internetinėje bankininkystėje. Kaip ir tikrasis asmens parašas, mobilusis e. parašas gali priklausyti tik fiziniam asmeniui.

Kaip įsigyti mobilųjį elektroninį parašą?

Nuvykite į savo ar pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus („Omnitel“, „Bitės“, „Teledema“ arba „Tele2“) saloną, kur vietoje Jūsų esamos operatoriaus SIM kortelės bus Jums išduota nauja SIM kortelė su mobilaus elektroninio parašo sertifikatu. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Aktyvinkite paslaugą pagal operatoriaus pateiktą instrukciją. Dėmesio: mobilus parašas gali būti išduotas tik mobiliųjų operatorių abonentams. Išankstinio mokėjimo paslaugų naudotojams mobilus e. parašas neišduodamas.

Mobilus elektroninis parašas veikia tiek su paprastais, tiek su išmaniaisiais telefonais, tačiau yra modelių, kuriuose šia paslauga naudotis negalima. Šių telefonų sąrašą galite rasti http://www.omnitel.lt/informaciniai-popup/m-paraso-nepalaikantys-mobiliuju-telefonu-modeliai/54875

Kur dar galiu naudoti mobilųjį elektroninį parašą?

Mobilų elektroninį parašą galima naudoti ne tik jungiantis prie  internetinės bankininkystės, bet ir norint prisijungti prie „Sodros“, LR savivaldybių, įvairių paslaugų teikėjų sistemų. Visą sąrašą, kur galite pasinaudoti mobiliu elektroniniu parašu, galite rasti adresu www.parasas.lt.

Kaip prisijungti prie e. bankininkystės naudojantis mobiliu elektroniniu parašu?

  • CheckNorėdami prisijungti prie LKU internetinės bankininkystės su mobiliuoju elektroniniu parašu, turite įvesti naudotojo kodą ir slaptažodį. Tuomet pasirinkite prisijungimą mobiliu elektroniniu parašu. Pasirinkę, kad norite prisijungti mobiliu elektroniniu parašu, turite paspausti mygtuką „Toliau“.
  • CheckKompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“.
  • CheckTik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
  • CheckNorėdami patvirtinti mokėjimo operacijas, pasirinkite patvirtinti mokėjimą. Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite mokėjimo veiksmą.

Čia galite pasižiūrėti filmuką, kaip prisijungti mobiliu elektroniniu parašu: http://lku.lt/privatiems/mobilusis-elektroninis-parasas/

Koks mobilaus e. parašo paslaugos įkainis?

Naudodami mobilųjį e. parašą jungtis prie internetinės bankininkystės galite nemokamai, tačiau mokestį gali taikyti jūsų pasirinkto mobiliojo ryšio operatorius.

Kaip blokuoti, atšaukti mobilųjį elektroninį parašą?

Norėdami blokuoti ar atšaukti mobilųjį elektroninį parašą turite kreiptis į mobilaus ryšio operatorių, išdavusį SIM kortelę. Nedelsiant kreipkitės į savo mobilaus ryšio operatorių jei praradote telefoną su SIM kortele kurioje įdiegtas mobilus elektroninis parašas arba įtariate, kad sPIN kodas tapo žinomas tretiesiems asmenims.

INTERNETINĖS BANKININKYSTĖS SĄSKAITOS

Ką daryti, jei noriu, kad kai kurios Jūsų sąskaitos nebūtų rodomos LKU internetinės bankininkystės sistemoje?

Norėdami, kad sistema nerodytų Jūsų pasirinktos (-ų) sąskaitos (-ų), kreipkitės į savo kredito uniją ir parašykite prašymą.

Kada galėsiu disponuoti lėšomis, kurias į sąskaitą grynais pinigais įnešiau kredito unijoje?

Jei į sąskaitą lėšos įmokamos grynais pinigais, kredito unija užtikrina, kad lėšomis būtų galima disponuoti ne vėliau kaip kitą kredito unijos darbo dieną.

INTERNETINĖS BANKNINKYSTĖS PINIGŲ PERVEDIMAI

Kada bus įvykdytas internetinės bankininkystės pagalba atliktas pinigų pervedimo nurodymas?

Mokėjimai iš LKU grupės kredito unijų į komercinius bankus (SEB, „Swedbank“, DNB, „Danske Bank“, „Nordea“) vykdomi 5 kartus per darbo dieną. Daugiau info. čia: http://lku.lt/blog/2016/02/24/kredito-uniju-nariai-gali-atlikti-pinigu-pervedimus-vienodomis-salygomis-tiek-lietuvoje-tiek-uzsienio-salyse/

Mokėjimai tarp SEPA-MMS narių (į LKU grupės kredito unijas, banką  „Citadele“, Šiaulių banką, Medicinos banką,  kai kurias kredito unijas ir mokėjimo įstaigą „EVP International“, Lietuvos paštą) pinigų pervedimai įvykdomi darbo dienomis iš karto po operacijos patvirtinimo. Norėdami, kad lėšos pasiektų dar tą pačią dieną sąskaitą kitoje kredito ar mokėjimo įstaigoje, mokėjimą atlikite iki 16:00 val.

* mokėjimo pavedimas turi būti įvykdytas iki 02:00 val. ryto.

Ar galima atlikti pinigų pervedimą į užsienio šalis?

Kredito unijų klientai gali sklandžiai vykdyti pinigų pervedimus Lietuvoje ir SEPA erdvei priklausančiose Europos valstybėse. Atliekant pervedimus eurais SEPA erdvėje, kuriai priklauso 34 šalys: visos ES valstybės, Norvegija, Islandija, Lichtenšteinas, Monako Kunigaikštystė, Šveicarija ir San Marinas, pateikiama tokia pati mokėjimo nurodymo forma, kuri naudojama pinigų pervedimams Lietuvoje.

Atliekant pavedimus eurais ne SEPA erdvėje pildoma tarptautinio mokėjimo forma kredito unijoje.

Kokie limitai taikomi pinigų pervedimams?

Atliekant  pinigų pervedimus, taikomas vienos operacijos limitas bei dienos operacijų limitas. Operacijoms tvirtinamoms slaptažodžių kortele ir mobiliu elektroniniu parašu taikomi skirtingi limitai. Jums taikomus limitus galite pasižiūrėti prisijungę prie e. bankininkystės.

Limitai negalioja atliekant pervedimus tarp savo sąskaitų.

PATIKIMI GAVĖJAI

Kas yra „Patikimi gavėjai“?

Tai Jūsų pasirinkti pinigų pervedimų gavėjai, esantys specialiame „Patikimų gavėjų“ sąraše. Atliekant mokėjimus sąraše esantiems gavėjams, netaikomi operacijų limitai, nustatyti slaptažodžių kortelei.

Kaip galima įtraukti gavėją į „Patikimų gavėjų“ sąrašą?

Įtraukti gavėją į „Patikimų gavėjų“ sąrašą galima keliais būdais:

  1. Prisijungus prie internetinės bankininkystės mobiliuoju elektroniniu parašu.
  2. Atvykus į kredito uniją ir pateikus nustatytos formos prašymą.

Vėliau visus mokėjimus šiam gavėjui galėsite tvirtinti prisijungę prie i. bankininkystės su slaptažodžių kortele, šiems mokėjimams nebus taikomi slaptažodžių kortelei nustatyti limitai.

Kokius veiksmus galima atlikti su „Patikimais gavėjais“ prisijungus prie internetinės bankininkystės mobiliuoju e. parašu ar slaptažodžių kortele?

Valdyti patikimų gavėjų sąrašą galima prisijungus prie internetinės bankininkystės ir  pasirinkus paskyrą „Mano i-unija“, o čia – „Patikimi gavėjai“.

Prisijungus prie i. bankininkystės slaptažodžių kortele galite:

  • Checkperžiūrėti sąrašą;
  • Checkištrinti pasirinktą gavėją iš sąrašo.

Prisijungus prie „i-Unija“ mobiliuoju elektroniniu parašu galite:

  • Checkįtraukti naują gavėją į patikimų gavėjų sąrašą;
  • Checkkoreguoti sąraše esančio gavėjo duomenis;
  • Checkperžiūrėti sąrašą;
  • Checkištrinti pasirinktą gavėją iš sąrašo.

Kaip galima įtraukti naują gavėją į patikimų gavėjų sąrašą naudojantis i.bankininkyste?

  1. Prisijunkite prie internetinės bankininkystės mobiliuoju elektroniniu parašu;
  2. Pasirinkite bankininkystėje paskyrą „Mano i-Unija“, o čia – „Patikimi gavėjai“;
  3. Pasirinkite parinktį „Naujas gavėjas“.

Atsidariusiame lange reikia įvesti :

  1. Susikurtą gavėjo pavadinimą. Sukurtas pavadinimas naudojamas tik Jūsų, todėl gali būti naudojamas bet koks pasirinktas pavadinimas (pvz. „mama“, „darželis“, „kabelinė TV“ ir pan.)
  2. Gavėjo sąskaitos numerį;
  3. Pasirinkti mygtuką „Išsaugoti“.

Įtraukti gavėją į Patikimų gavėjų sąrašą (prisijungus prie internetinės bankininkystės mobiliuoju elektroniniu parašu) galima ir iš Vietinio mokėjimo lango. Atliekant mokėjimą gavėjui, kurį norite išsaugoti, Patikimų gavėjų sąraše reikia pažymėti langelį varnele „Įtraukti į patikimų gavėjų sąrašą“. Kitas mokėjimas šiam gavėjui galės būti tvirtinamas prisijungus prie internetinės bankininkystės slaptažodžių kortele nepriklausomai nuo sumos.

Mobilus elektroninis parašas

Kaip įsigyti mobilųjį elektroninį parašą?

Nuvykite į savo ar pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus („Omnitel“, „Bitės“, „Teledema“ arba „Tele2“) saloną, kur vietoje Jūsų esamos operatoriaus SIM kortelės bus Jums išduota nauja SIM kortelė su mobilaus elektroninio parašo sertifikatu. Su savimi turėkite pasą arba asmens tapatybės kortelę.

Aktyvinkite paslaugą pagal operatoriaus pateiktą instrukciją.

Dėmesio: mobilus parašas gali būti išduotas tik mobiliųjų operatorių abonentams. Išankstinio mokėjimo paslaugų naudotojams mobilus e. parašas neišduodamas.

Mobilus elektroninis parašas veikia tiek su paprastais, tiek su išmaniaisiais telefonais, tačiau yra modelių, kuriuose šia paslauga naudotis negalima. Šių telefonų sąrašą galite rasti http://www.omnitel.lt/informaciniai-popup/m-paraso-nepalaikantys-mobiliuju-telefonu-modeliai/54875

Kur dar galiu naudoti mobilųjį elektroninį parašą?

Mobilų elektroninį parašą galima naudoti ne tik jungiantis prie  internetinės bankininkystės, bet ir norint prisijungti prie „Sodros“, LR savivaldybių, įvairių paslaugų teikėjų sistemų.Visą sąrašą, kur galite pasinaudoti mobiliu elektroniniu parašu, galite rasti adresu www.parasas.lt.

Kaip prisijungti prie e. bankininkystės naudojantis mobiliu elektroniniu parašu?

  • CheckNorėdami prisijungti prie LKU internetinės bankininkystės su mobiliuoju elektroniniu parašu, turite įvesti naudotojo kodą ir slaptažodį. Tuomet pasirinkite prisijungimą mobiliu elektroniniu parašu. Pasirinkę, kad norite prisijungti mobiliu elektroniniu parašu, turite paspausti mygtuką „Toliau“.
  • CheckKompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa ir paspauskite mygtuką „Gerai“.
  • CheckTik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite prisijungimo veiksmą.
  • CheckNorėdami patvirtinti mokėjimo operacijas, pasirinkite patvirtinti mokėjimą. Kompiuterio ir telefono ekranuose pamatysite prisijungimo kontrolinį kodą. Įsitikinkite, kad kompiuterio ir mobilaus telefono ekrane rodomas kontrolinis kodas sutampa. Tik tuomet, jei kodai sutampa, telefone įveskite mobilaus operatoriaus suteiktą mobilaus parašo sPIN kodą, tokiu būdu patvirtinsite mokėjimo veiksmą.

Koks šios paslaugos įkainis?

Naudodami mobilų e. parašą jungtis prie internetinės bankininkystės galite nemokamai, tačiau mokestį gali taikyti jūsų pasirinkto mobiliojo ryšio operatorius.

Kaip blokuoti, atšaukti mobilųjį elektroninį parašą?

Norėdami blokuoti ar atšaukti mobilųjį elektroninį parašą turite kreiptis į mobilaus ryšio operatorių, išdavusį SIM kortelę.

Nedelsiant kreipkitės į savo mobilaus ryšio operatorių jei praradote telefoną su SIM kortele kurioje įdiegtas mobilus elektroninis parašas arba įtariate, kad sPIN kodas tapo žinomas tretiesiems asmenims.

 PAŽEIDĖ JŪSŲ TEISES ?

Remiantis Lietuvos banko patvirtintomis „Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklėmis“, vartotojas, manantis, kad finansų rinkos dalyvis pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, atsirandančius iš sutarčių arba su jais susijusių santykių, ir ketinantis dėl kilusio ginčo sprendimo kreiptis į Lietuvos banką, prieš kreipdamasis į Lietuvos banką pirmiausia privalo raštu kreiptis į finansų rinkos dalyvį, jam nurodyti ginčo aplinkybes ir savo reikalavimą:

  • vartotojo vardą, pavardę;
  • vartotojo adresą;
  • vartotojo asmens kodą arba gimimo datą;
  • vartotojo kontaktinio telefono numerį, elektroninio pašto adresą, kitą kontaktinę informaciją;
  • aplinkybes ir dokumentus, kuriais remiantis vartotojo skundas pateikiamas.

Vartotojas privalo kreiptis į finansų rinkos dalyvį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo arba turėjo sužinoti apie savo teisių arba teisėtų interesų pažeidimą.

Finansų rinkos dalyvis privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais,  privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu įstatymai arba Europos Sąjungos teisės aktų nenustatyta kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Atsakymas į vartotojo pateiktą skundą raštu pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo gautas skundas, jei vartotojas  skunde nenurodė kitaip.

Kai finansų rinkos dalyvis netenkina vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, per vienus metus nuo kreipimosi į finansų rinkos dalyvį vartotojas turi teisę keiptis į Lietuvos banką dėl kilusio ginčo sprendimo.

Dokumentus reikėtų pateikti arba siųsti registruotu laišku Lietuvos bankui adresu:

Lietuvos bankas
Priežiūros tarnyba
Žirmūnų g. 151
LT-09128 Vilnius
Lietuva

Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje: http://www.lb.lt/vartotoju_apsauga_1

Tuo atveju, kai į finansų rinkos dalyvį kreipiasi pareiškėjas, kuris nėra vartotojas,  „Lietuvos banko patvirtintos Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklės” nėra taikomos. Minėtu atveju kredito unija išnagrinėja skundą ir atsakymą pareiškėjui pateikia ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos.

Praradę mokėjimo kortelę ar jos PIN kodą sužinojus kitam žmogui, nedelsdami ją blokuokite.
Bet kuriuo paros metu paskambinkite į UAB „First Data Lietuva“ tel. (8 5) 215 1177, (8 5) 233 1199.
Užblokavę mokėjimo kortelę neleisite svetimiems asmenims pasinaudoti Jūsų kortelės sąskaitoje esančiais pinigais.

Paslaugų įkainiai

Kredito unijų paslaugų įkainiai

 
VIETINIAI PERVEDIMAI
Kredito unijos Kredito unijos viduje į savo sąskaitą Kredito unijos viduje į kito kliento sąskaitą
kredito unijoje internetu kredito unijoje internetu
Akademinė kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Alytaus kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Anykščių kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Aukštaitijos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Biržų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Druskininkų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.43 EUR 0 EUR
Grigiškių kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0 EUR
Grinkiškio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Gyventojų ir smulkaus verslo kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0.14 EUR
Ignalinos kredito unija 0.17 EUR 0.17 EUR 0.17 EUR 0.17 EUR
Joniškio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0.14 EUR
Jurbarko kredito unija 0.28 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0.28 EUR
Kaišiadorių kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kauno arkivyskupijos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kauno kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kėdainių krašto kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.57 EUR 0 EUR
Kelmės kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Klaipėdos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.43 EUR 0 EUR
Klausučių kredito unija 0.86 EUR 0.57 EUR 0.86 EUR 0.57 EUR
Kredito unija Skuodo bankelis 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija Zanavykų bankelis 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Gargždų taupa“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Germanto lobis“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Giminėlė“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Jonavos žemė“ 0 EUR 0 EUR 0.44 EUR 0.1 EUR
Kredito unija „Kupiškėnų taupa“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Mėmelio taupomoji kasa“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Moterų taupa“ 0 EUR 0 EUR 0.44 EUR 0 EUR
Kredito unija „Prienų taupa“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Šešiagrašis“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Sūduvos parama“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0.1 EUR
Kredito unija „Tikroji viltis“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Vievio taupa“ 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Kredito unija „Žemdirbio gerovė“ 0 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0 EUR
Kretingos kredito unija 0 EUR 0 EUR 1.50 EUR 0 EUR
Kvėdarnos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0 EUR
Mažeikių kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Naftininkų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Pagėgių kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Pajūrio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0 EUR
Pakruojo ūkininkų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Palangos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Panevėžio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Pareigūnų kredito unija 0.28 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0 EUR
Pasvalio kredito unija 0.23 EUR 0 EUR 0.23 EUR 0 EUR
Plungės kredito unija 0 EUR 0.1 EUR 0.43 EUR 0.1 EUR
Radviliškio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.34 EUR 0 EUR
Raseinių kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.43 EUR 0 EUR
Rokiškio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.43 EUR 0.23 EUR
Sedos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.28 EUR 0 EUR
Šilalės kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Šilutės kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Širvintų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0.43 EUR 0.1 EUR
Tauragės kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0.14 EUR
Trakų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Ukmergės ūkininkų kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Utenos kredito unija 0.57 EUR 0 EUR 0.57 EUR 0 EUR
Varėnos kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
Vilkaviškio kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0 EUR
„Achemos“ kredito unija 0 EUR 0 EUR 0 EUR 0.14 EUR
 

Paklauskite:

Rašykite mums:

Pateikite užklausą kreditui gauti:

Pateikite užklausą kreditui gauti:

Registracija konsultacijai:

Lietuvos centrinė kredito unija, Savanorių pr. 363-211, LT-51480 Kaunas, Tel. nr. (8-37) 200584, Faks. nr. (8-37) 200454.